29 september.

Hej bloggen!
Ett jävla bra tag sen jag skrev haha.. Men tänkte faktiskt att jag skulle försöka att få igång detta igen!
Livet går super & allting bara faller på plats hela tiden.. Börjar nästan redan nu räkna ner till vi tar studenten, när vi ska utomlands, jag och baby åker utomlands & massa annat trevligt!!

Just nu sitter jag faktiskt kvar i skolan efter att ha slutat (duktigt..) håller på att skriva klart ett projekt som ska vara inne imorgon!! Har börjat på min dans nu igen, så bli så sjukt nice! Första träningen igår, och det var så roligt. Kommer träna 2 gånger i veckan + ut och springa! Så McDonalds kommer slippa mig som kund haha..
Men nu ska jag skriva ut mitt arbete, och sedan sticka :)
Bloggar mer senare.
Kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0