italien & spanien!

tjaabba, fick tips av fina Carolina att jag skulle blogga lite så gör det ikväll för hennes skull ;* Men får nog ta och skärpa mig lite faktiskt.. Det var ju så kul att blogga innan?
Iallafall.. har nog en del att berätta!
Livet är underbart just nu, har världens bästa pojkvän, studenten börjar närma sig med extreeema steg och vi håller på att planera inför studentresan! Är så sjukt taggad till studenresan, 35 studenter iväg till Spanien :* Om några veckor pyser jag och Christopher iväg för att ha en sjukt mysig och trevlig vecka i Italien, det ska bli så uunderbart!
Skolan går äntligen super bra för mig hihi, är faktiskt stolt över mig själv! :):)
Ska snart desgina mitt rum, helt nytt och nya saker ska de bli, hoppas verkligen på att det kommer bli bra :)
Nu sitter jag och väntar på att älskling ska höra av sig, äter popcorn och kollar lite på Efterlyst.. Jag har inget liv på mitt rum på kvällarna, jag bara äter och kollar på tv!!!
Imorgon är de dans och helgen tillbringar jag med älskling! :*
Nu ska jag pysa och lägga mig i min sängis, ha det bra så skriver jag snart! :)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0