Magaluf!!

Hej bloggen! :*
Är fruktansvärt glad nu, vi håller på att planera studentresan och de går såååå bra! Magaluf står på högst på listan, och allt är perfekt planerat! Mat, nära till alt, restaurang, bar, pooler, och helt sjukt underbart!
Jag hoppas verkligen på detta nu, nu är det bara flyg som ska bokas!
Slutade redan 12 idag, efter ha kollat på en Islam film sen lite snack om profeter och biblen hit & dit.. Det va väll KUL!
heheh, sen åkte jag med tjejerna till Helsingborg, käkade och hade lite mys i stan! :*
Snart kommer min taxi och hämtar mig så ska vi övningsköra sen ska jag DAANSA! Och jag blir på så sjuukt bra humör när jag dansar! Har aldrig blivit mer taggad av den musiken och alla dansstegen.
& Snart är de lov ju.. De har jag glömt fan, tiden går så fort och jag kan knappt bärga mig till Italien, Magaluf och 3 dagar efter vi kommer hem TAR VI STUDENTEN!! FY FAN VAD VI ÄR BRA.. :*
Nu måste jag gå, en snabb liten uppdatering fick ni iaf!
Kissses /JennieKovac

Pic sen 2008 typ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0