33 daays

Hej babes!!
Jag vet att jag suger på att uppdatera, tur att jag har min Carolina som påminner mig! ;*
Har haft några jobbiga veckor som nu är delvis avklarade, kommer en dag på tisdag då jag bara skulle vilja stanna kvar i sängen och sova hela dagen!! Vårt företag ska redovisa för sisådär 80 pers.. AS NAJS! heheh, nej!
Annars håller jag bara räkningen på dagarna som är kvar tills jag & älskling åker till Italien tillsammans :)
Balen närmar sig & även studenten med stormsteg, som tur är Balklänningen CHECK!!
Har dansat ikväll, ny salsa och det går ju inte så well..
Nu ska jag försöka få tag på min älskling som har klistrat fast huvudet i tvn tillsammans med fotbollen, jag blir tokig på all fotbolll & alla fifa spel, och legolas spel som spelas! Det borde utrotas. Hehe, han får ju snart fyrkantiga ögon stackarn! <3
Men nu ska jag kolla lite på tv, sen sooova :) Ledig imorgon så känner att jag måste sova ut ett bra tag faktiskt!
Vi hörs sen.
Kisses :)

& ALLA NI SOM INTE KAN LÄRA ER ATT STÄNGA KÄFTEN, DRA!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

naw så gulligt att du nämner mig (a

det är bra att du uppdaeterar gillar att läsa din blogg :D<3

2011-03-15 @ 22:47:09
URL: http://lifeaboutcarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0