extremt jobbig dag!

Hej bloggen! Jaa, min rubrik stämmer väldigt bra in på denna dagen måste jag säga.. Vaknade upp imorse och hade så otroligt ont i mina benhinnor, så jag satte mig i badkaret och spolade med varmt vatten sen gick jag och la mig igen och vilade. Vid 11 tog jag bussen till skolan, och där mötte Pernilla mig.
Vi fixade med vår monter och allting som skulle vara klart till kl 3 då vår mässa skulle börja! :)
Det gick faktiskt bättre än förväntat idag, vi sålde ganska mycket och är faktiskt väldigt nöjd med denna dagen.
Dock har jag inte hört från min älskling så mycket idag, så är lite deppiiig.. uuh, sån mes jag är haha!
(När man pratar om trollen, så skriver dom hihih! :D)
Nu ska jag kolla vidare på tvn och småprata med min babe lite :)
Är ledig imorgon så ni lär nog få ett sent inlägg från mig, tror att sängen behåller mig väldigt länge! :*
Kisses
Gammal bild sen vi kvällsbadade på Klitterhus, snaaart är de sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0