yao

Hej bloggen!
Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle skriva när jag kom hem, men inte trodde jag att jag skulle komma hem såhär sent, haha! ;) Åkte ifrån skolan vid 5, åkte hem till Thomas och åt med han, mamma och lillasyster.
Nu är jag hemma och ligger i sängen och äter lite chips, det är igentligen det sista jag ska äta nu när jag inte får träna eller någonting!! Blir toosiig.. Men de blir nog bra med de!
Sitter och pratar med älskling, och bara tanken av att han är i Barcelona nu gör mig lite små crazy.. And I don't like it! I miss him..
Jag ska kolla klart på top model nu, gå in och duscha och sen ska jag lägga mig för mina BEN VÄRKER så det bara finns inte ord för de.. Morgonen och kvällarna är värst, och jag hoppas på att jag kommer få lite sömn inatt!
Men jag skriver imorgon :)
Kiss'hugs
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0