söndag - trött

Hej söndag!
Galet trött jag är idag. Har tillbringat min helg med mina tjejer och har även hunnit träffa älskling i någon timme.
I fredags åkte jag till baby, sen kom Shqipe&Teuta och hämtade mig på stationen så körde vi och handlade lite gott sen hem till mig! Kvällen va sjuk och vi somnade 06.30 och gick upp vid 11.. Galet trötta vi var, men bestämde oss för att sticka och träna ett tag!
Sen körde dom mig hem och jag la mig dirr i soffan och chillade, somnade dock också en timme men vaknade av att de smällde en bomb utanför mitt fönster, då var de blixtrar & dunder ute, jisses..
Lördagkväll!
Min lördagskväll var riktigt awesome! Åkte till Ida när vädret hade lugnat sig lite för det gick ju fan inte att gå ut.. Men jag kom iväg iaf! ;D Vi fixade lite, snackade och drack lite. Fick sedan skjuts ner till stationen där vi mötte Josefin, sedan var de på G mot Helsingborg! :* looove Helsingborg!!!
Promenerade till The Tivloi och dääär va de igång!
Denna kväll går bara att beskrivas som GALEN, BRA, AWESOME & HELT UNDERBAR!! Måste göras om tjejer <3
Kom hem vid 5 imorse och somnade verkligen direkt.. Haha!
Nu ligger jag bara i sängen och segar som en isbjörnsröv, tänker inte röra mig ur fläcken idag.. Eller jo, måste faktiskt städa sen.. Men nu känner jag att jag har skrivit mer än vanligt så ska faktiskt publicera detta nu :)
Vi hörs bloggisen!
TJAA
Bild från förra helgen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0